ComSi Systeembeheer | Systeembeheer
Naast IT advies en aanschaf van hard- en software kun bij ComSi ook terecht kunt voor proactief systeembeheer, monitoring en ondersteuning van je werkplekken, servers, randapparatuur en cloud oplossingen.
systeembeheer, ontzorgen, proactief, ICT, emmeloord
227
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-227,page-parent,ajax_fade,page_not_loaded,,show_loading_animation,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 
ComSi systeembeheer ontzorgt!
Eén aanspreekpunt voor al jouw ICT vragen!

Systeembeheer en ondersteuning

ComSi ontzorgt. Dat betekent dat je bij ComSi naast IT advies en aanschaf van hard- en software ook terecht kunt voor proactief systeembeheer, monitoring en ondersteuning van je werkplekken, servers, randapparatuur of cloudoplossingen door deskundig en gecertificeerd personeel.

Doordat wij op de hoogte zijn van de nieuwe ontwikkelingen op gebied van o.a. NAS, Cloud, Windows Server, Backup en Office 365 zijn wij in staat om jouw bedrijf te ondersteunen bij het dagelijkse ICT beheer.

Onze helpdesk maakt gebruik van TeamViewer, zodat wij snel kunnen ingrijpen en niet op locatie hoeven te komen. Eén vast aanspreekpunt voor al je vragen en problemen op ICT gebied, duidelijk en efficiënt!

systeembeheer waar je op kunt vertrouwen
  • Eén aanspreekpunt

    Nooit meer van het kastje naar de muur. ComSi zorgt als centraal aanspreekpunt voor antwoorden op al uw vragen en problemen.

  • Ontzorgen

    ComSi systeembeheer ontzorgt op het gebied van het beheer van de ICT infrastructuur zodat jij zorgeloos en ongestoord kunt werken.

  • Proactief systeembeheer

    Voorkomen is beter dan genezen. Met proactief systeembeheer zijn we problemen voor en zorgen we voor een storingsvrije en stabiele werkplek.

  • Professioneel

    Professionele ondersteuning door deskundige en gecertificeerde medewerkers.

Systeembeheerovereenkomst

Duidelijke afspraken

In een systeembeheerovereenkomst (of Service Level Agreement – SLA) worden alle afspraken en werkzaamheden vastgelegd zodat duidelijk is wat je van ons mag verwachten en wat het gaat kosten. Liever niet gebonden aan een vast contract? Ook incidenteel en op afroep helpen wij je graag.

 

Zo maken we ook afspraken over wanneer we je kunnen helpen (bereikbaarheid: binnen kantooruren, buiten kantooruren of 24×7) en hoe snel we daarmee beginnen (response- en oplossingstijden).

De beste A-merken

Wij leveren graag kwaliteit, dus bieden ook alleen kwaliteit.

  • APCAPC
  • CitrixCitrix
  • ESETESET
  • HPHP
  • LenovoLenovo
  • MicrosoftMicrosoft
  • Office 365Office 365
  • NomadeskNomadesk